Зміст роботи | Термін виконання | Відповідальний | Організувати повторне обговорення “Концептуальних засад реформування середньої освіти” на засіданнях ЦПК. | Серпень-вересень 2022 р. | Керівники ЦПК |
Забезпечити умови для удосконалення навичок вчителів базової середньої школи шляхом: 1) організації навчання на дистанційному онлайн-курсі на порталі EdEra; 2) підвищення кваліфікації вчителів вчителів -предметників, які працюють в базовій середній школі із впровадження нового Державного стандарту базової середньої освіти; 3) надання свободи вибору педагогами місця та форм проведення підвищення кваліфікації | Протягом 2022/2029р. | Адміністрація закладу освіти |
Обговорити новий Державний стандарт базової середньої освіти на засіданні педагогічної ради | Серпень 2022 | ЗДНМР |
Провести інструктивно-методичні наради по детальному ознайомленню з Державним стандартом базової середньої освіти | Вересень 2022 р. | ЗДНМР, керівники ЦПК |
Забезпечити умови для вдосконалення навичок вчителів-предметників із впровадження Державного стандарту повної загальної освіти шляхом: 1) проведення індивідуальних консультацій, майстер-класів, інших форм методичної роботи з реалізації нових навчальних програм; 2) надання адресної допомоги відповідно до запитів педагогів; | Протягом 2022/2029 років | Адміністрація закладу освіти |
Провести засідання ЦПК по ознайомленню з новими модельними програмами; розробити навчальні програми та календарно-тематичне планування на основі модельних для базової середньої освіти. | Серпень 2022 року | Керівники ЦПК |
На засіданнях ЦПК розглянути питання "Реалізація Концепції Нової української школи в базовій середній освіті " | На останньому засіданні ЦПК Травень 2022/2029 навчального року | Заступник директора з НМР |
Оновити тематичне планування ЦПК з метою підвищення кваліфікації педагогічних кадрів на основі нового змісту загальної середньої освіти, що ґрунтується на компетентнісному, особистісно орієнтованому та інтегрованому підходах до навчання. | Протягом 2022/2029 років | Заступник директора з НМР |
Створити сучасне освітнє середовище в закладі освіти. Придбання засобів навчання відповідно до Орієнтованого переліку, затвердженого наказом МОН України | Протягом навчального року | Адміністрація |
Вивчити питання формування сучасного освітнього простору шляхом впровадження сучасних інформаційних технологій в освітній процес | Протягом навчального року | Заступник директора з НВР |
Запроваджувати в практику роботи з дітьми основні аспекти взаємодії з учнями, окреслені Концепцією Нової української школи | 2022/2029 роки | Педагогічні працівники |
Будувати будь-який урок на основі компетентнісного підходу, який передбачає: - спрямованість освітнього процесу на розвиток ключових компетентностей і наскрізних умінь особистості; - застосування теоретичних знань на практиці; - формування здібностей до самоосвіти і командної роботи; - успішну інтеграцію в соціум і професійну самореалізацію | 2022/2029 роки | Педагогічні працівники |
Впроваджувати різноманітні форми навчання батьків учнів з метою формування у них спеціальних знань про розвиток дитини та дотримання принципів педагогіки партнерства | 2022/2029 роки | Педагогічні працівники |
На засіданні педагогічної ради розглянути питання щодо впровадження Державного стандарту базової загальної освіти "Готовність базової школи до роботи за новими стандартами" | Травень 2023 р. | Адміністрація закладу |
Забезпечити впровадження інклюзивних форм навчання для дітей із особливими освітніми потребами | Протягом 2022-2029 років | Адміністрація |
Здійснювати висвітлення питань щодо впровадження Концепції «Нова українська школа» на офіційному сайті закладу освіти. | Протягом навчального року | Адміністрація |
Забезпечувати виконання Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти. | Постійно | Адміністрація |
Провести самоцінювання роботи закладу освіти за 4 напрямами (згідно «Абетки директора») | Протягом навчального року | Адміністрація |
Проводити постійний аналіз результатів зовнішнього незалежного оцінювання і державної підсумкової атестації у форматі зовнішнього незалежного оцінювання. | Протягом 2022/2029 років | Адміністрація |
Сприяти поширенню електронного навчання , використовувати Національну освітню електронну платформу та сприяти формуванню цифрової компетентності учасників освітнього процесу. | Протягом 2022/2029 років | Адміністрація |
Проводити засідання педагогічної ради по впровадженню нових форм та методів роботи в умовах розвитку Концепції Нової української школи. | Протягом 2022/2029 років | Адміністрація |
Залучення педагогів до користування посібником-глосарієм EdEraBooks для швидкого доступу до важливої методичної інформації | Протягом 2022/2029 років | Керівники ЦПК |
Участь у постійно діючих семінарах, педагогічних читаннях, психолого-педагогічному семінарі та колективного обговорення методичного супроводу реалізації Концепції Нової української школи» | Протягом 2022/2029 років | Адміністрація |
Організувати роботу школи молодого вчителя «Вчитель Нової української школи» | Протягом 2022/2029 років | Адміністрація |
Організувати роботу динамічної групи вчителів 5-х класів НУШ | Протягом 2022/2029 років | Адміністрація |
Моніторингові дослідження «Готовність педагогів до реалізації основних положень Концепції Нової української школи» | Протягом 2022/2029 років | Адміністрація |
Моніторинг «Готовність педагогів до роботи у Новій українській школі» | Протягом 2022/2029 років | Адміністрація |
Моніторинг якості освіти випускників базової середньої школи | Протягом 2029 року | Адміністрація |
Моніторингове дослідження стану сформованості мовної та математичної компетентностей випускників базової середньої школи | Протягом 2029 років | Адміністрація |
Організувати консультування «Вчитель Нової української школи. Психолог радить» | Протягом 2022/2029 років | Практичний психолог |