Засновником навчального закладу є Глибоцька селищна об'єднана територіальна громада Глибоцького району Чернівецької області в особі Глибоцької селищної ради.
2.1 Відповідно до п. 11 “Положення про загальноосвітній навчальнийзаклад” організаційна структура гімназії є трьохступеневою.
2.2. Структура гімназії визначається концепцією особистісноорієнтованого навчання, дотримання принципів наступності, системності, диференціації та індивідуалізації освітнього процесу. Забезпечує відповідність мети навчання, виховання й розвитку учнів у кожному віковому періоді їх психологічним, фізіологічним та віковим особливостям.
2.3. Школа першого ступеня навчання створена з метою надання освіти кожному учневі відповідно до ступеня навчання і потенціалу кожної дитини, її здібностей і інтересів та забезпечення можливості продовження навчання в класах гімназії. Спираючись на завдання освіти, напрямки роботи гімназії пов’язані зі створенням умов для розвитку дитини, які сприяють більш повній реалізації її особистого інтелектуального потенціалу, створення соціально-психологічних умов для успішного навчання і психологічного розвитку дитини в ситуаціях шкільної взаємодії.
2.4. Головними завданнями школи першого ступеня є:
· забезпечити досягнення кожним учнем рівня освіченості відповідно до ступеня освіти, потенціалу школяра, потребам його особистісного розвитку;
· забезпечити індивідуальний розвиток, найбільш повне задоволення інтересів та здібностей учнів, розвиток їх творчої активності в різних видах урочної та позаурочної діяльності;
· організувати систематичне відстеження психолого-педагогічного статусу школяра, перспектив його розвитку протягом навчання в школі першого ступеня;
· створити спеціальні соціально-психологічні умови для розв’язання проблем навчання, спілкування та психологічного стану учнівських колективів та конкретних учнів.
2.5. Навчання в школі першого ступеня здійснюється на основі:
· внутрішньої диференціації;
· впровадження сучасних технологій навчання;
· урахування здібностей та можливостей дитини;
· запровадження системи цілеспрямованої психодіагностичної корекції методів та форм навчання;
· відповідності соціально-психологічним вимогам до навчання у гімназії.
2.6. Другий та третій ступінь навчання забезпечується безпосередньо у гімназії. У гімназії забезпечується науково-теоретична, гуманітарна, загальнокультурна підготовка обдарованих і здібних дітей на основі поглибленого вивчення окремих предметів відповідно до профілів гімназії. У гімназії навчально-виховний процес поєднується з науково-методичною, науково-дослідницькою та експериментальною роботою, характеризується використанням поряд із традиційними формами і методами навчання і виховання інноваційних педагогічних технологій. За гімназією територія обслуговування дітей та підлітків шкільного віку не закріплюється.
Березень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |