Засновником навчального закладу є Глибоцька селищна об'єднана територіальна громада Глибоцького району Чернівецької області в особі Глибоцької селищної ради.

Структура гімназії

2.1 Відповідно до п. 11 “Положення про загальноосвітній навчальнийзаклад” організаційна структура гімназії є трьохступеневою.

2.2. Структура гімназії визначається концепцією особистісноорієнтованого навчання, дотримання принципів наступності, системності, диференціації та індивідуалізації освітнього процесу. Забезпечує відповідність мети навчання, виховання й розвитку учнів у кожному віковому періоді їх психологічним, фізіологічним та віковим особливостям.

2.3. Школа першого ступеня навчання створена з метою надання освіти кожному учневі відповідно до ступеня навчання і потенціалу кожної дитини, її здібностей і інтересів та забезпечення можливості продовження навчання в класах гімназії. Спираючись на завдання освіти, напрямки роботи гімназії пов’язані зі створенням умов для розвитку дитини, які сприяють більш повній реалізації її особистого інтелектуального потенціалу, створення соціально-психологічних умов для успішного навчання і психологічного розвитку дитини в ситуаціях шкільної взаємодії.

2.4. Головними завданнями школи першого ступеня є:

· забезпечити досягнення кожним учнем рівня освіченості відповідно до ступеня освіти, потенціалу школяра, потребам його особистісного розвитку;

· забезпечити індивідуальний розвиток, найбільш повне задоволення інтересів та здібностей учнів, розвиток їх творчої активності в різних видах урочної та позаурочної діяльності;

· організувати систематичне відстеження психолого-педагогічного статусу школяра, перспектив його розвитку протягом навчання в школі першого ступеня;

· створити спеціальні соціально-психологічні умови для розв’язання проблем навчання, спілкування та психологічного стану учнівських колективів та конкретних учнів.

2.5. Навчання в школі першого ступеня здійснюється на основі:

· внутрішньої диференціації;

· впровадження сучасних технологій навчання;

· урахування здібностей та можливостей дитини;

· запровадження системи цілеспрямованої психодіагностичної корекції методів та форм навчання;

· відповідності соціально-психологічним вимогам до навчання у гімназії.

2.6. Другий та третій ступінь навчання забезпечується безпосередньо у гімназії. У гімназії забезпечується науково-теоретична, гуманітарна, загальнокультурна підготовка обдарованих і здібних дітей на основі поглибленого вивчення окремих предметів відповідно до профілів гімназії. У гімназії навчально-виховний процес поєднується з науково-методичною, науково-дослідницькою та експериментальною роботою, характеризується використанням поряд із традиційними формами і методами навчання і виховання інноваційних педагогічних технологій. За гімназією територія обслуговування дітей та підлітків шкільного віку не закріплюється.

Кiлькiсть переглядiв: 745

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Березень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031