/Files/images/-8-638.jpg/Files/images/-9-638.jpg/Files/images/-29-638.jpg/Files/images/-30-638.jpg

Класифікація

методико-педагогічних заходів щодо стимулювання

самоосвіти педагогів

I група заходів спрямована на підсилення прак­тичного напряму самоосвіти:

• навчальні семінари на базі відкритих уроків;

• вирішення проблемних дидактичних зав­дань;

• інструктивно-методичні консультації й на­ради;

• уроки-тренінги;

• співбесіди з учителями.

IIгрупа заходів спрямована на підсилення нау­кового напряму самоосвіти. До неї входять:

• психолого-педагогічні семінари;

• презентації педагогічних новинок;

• проблемні семінари;

• педагогічні читання.

IIIгрупа заходів передбачає колективну твор­чість:

• «круглий стіл»;

• випуск методичного бюлетеня;

• творчі майстерні.

IVгрупа заходів заохочує вчителів до активної творчої діяльності та включає:

• предметно-методичні тижні;

• ділові ігри;

• конкурси професійної майстерності.

Vгрупа заходів спрямована на презентацію ін­дивідуальних здобутків. Це:

• публікація методичних знахідок;

• творчі звіти;

• майстер-клас.

Етапи опанування методики впровадження самоосвітньої діяльності

Діагностичний:

діагностика труднощів у праці педагога;

розробка концептуальних основ.

Організаційний:

створення матеріальних умов;

мотивація.

Практичний:

послідовне вирішення всіх завдань;

моніторинг;

корекція.

Узагальнювальний:

дослідження ефективності;

аналіз результатів;

розробка прогнозу.

Анкета

І. Як ви організовуєте самоосвіту?

а) Планую на перспективу;

б) планую роботу з вирішення окремих про­блем у міру їх надходження;

в) знайомлюсь із публікаціями, що виходять друком;

г) працюю за планами, що пропонує адмініст­рація;

ґ) довідуюсь про педагогічні новини з випад­кових джерел;

д) не маю плану самоосвіти, тому що вважаю це за непотрібне;

є) працюю лише над удосконаленням свого рівня як вчителя-предметника; є) інший варіант.

2. Що заважає Вам організовувати само­освіту?

а) Відсутність часу;

б) відсутність умов удома;

в) відсутність доступу до літератури;

г) незацікавленість адміністрації в самоосвіт­ній діяльності вчителя;

ґ) недоліки в роботі методичного кабінету;

д) особиста інертність, неорганізованість, лінь;

є) інші причини.

Кiлькiсть переглядiв: 711

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Листопад 2019 Наступна
ПВСЧПСН
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930