АВТОРСЬКА ТВОРЧА МАЙСТЕРНЯ

«Креатив»

ОСНОВНІ СКЛАДОВІ

ЗМІСТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АВТОРСЬКОЇ ТВОРЧОЇ МАЙСТЕРНІ

Авторська творча майстерня «Креатив» – добровільне об’єднання педагогів з високою творчою активністю, діяльність якого передбачає систематизацію і популяризацію педагогічного досвіду, розв’язання актуальних освітніх проблем та підвищення кваліфікації педагогічних працівників.

Діяльність авторської творчої майстерні Глибоцької гімназії «Креатив» здійснюється за освітнім напрямом

«Дослідницька та експериментальна робота на уроках як засіб формування ключових компетентностей учня нової української школи »

Продуктом діяльності майстерні «Креатив» в кінці навчального року стане кейс методичних розробок, науково-методичні матеріали, авторські технології, інноваційні проекти, авторські програми, навчальні посібники тощо.

Метою діяльності авторської творчої майстерні Глибоцької гімназії «Креатив» є:

- поширення інноваційного педагогічного досвіду;

- залучення можливостей та інтелектуальних здібностей кращих учителів-новаторів до розвитку професійної майстерності освітян гімназії.

Основними завданнями авторської творчої майстерні Глибоцької гімназії «Креатив» є:

- Теоретично обґрунтувати використання дослідницької та експериментальної робота на уроках;

- Розкрити особливості реалізації дослідницької та експериментальної робота на уроках;

- Розробити серію авторських уроків , де практично продемонструвати , як реалізується дослідницька та експериментальна робота на уроках;

- Розробити серію завдань, що сприяють реалізації дослідницької та експериментальної робота на уроках;

- Створені інтелектуальні продукти (методичні рекомендації, авторські посібники, пам’ятки та інші дидактичні матеріали (опорні конспекти, набори задач, наочні посібники, реферати з описом та аналізом досвіду творчої діяльності вчителя тощо) члени авторської творчої майстерні можуть завантажувати як на сайт, блог, сторінку авторської творчої майстерні на сайті гімназії , так і на власні сайти, блоги ;

- Підготувати статті до друкованих видань гімназії «Методичний альманах», «Ідеї. Пошуки. Знахідки», до фахових та інтернет - видань.

Якісний склад авторської творчої майстерні «Креатив»

Глибоцької гімназії

ПІБ

Фах

Категорія ,звання

Доручення в АТМ

1.

Вороніна Л.А.

Заступник директора з ННМР ,вчитель зарубіжної літератури

Спеціаліст вищої категорії , вчитель-методист

Керівник авторської творчої майстерні «Креатив»

2.

Остафійчук О.К.

Заступник директора з початкової ланки освіти, вчитель початкових класів

Спеціаліст вищої категорії , вчитель-методист

Заступник керівника авторської творчої майстерні «Креатив»

4.

Скибінська Л.С.

Вчитель історії та права

Спеціаліст вищої категорії , вчитель-методист

5.

Андрон Т.О.

Вчитель основ здоров’я

Спеціаліст вищої категорії , вчитель-методист

6.

Коваль Ю.С.

Вчитель української мови та літератури , українознавства

Спеціаліст вищої категорії , вчитель-методист

7.

Заяц В.П.

Вчитель англійської мови

Спеціаліст вищої категорії , вчитель-методист

8.

Безверха В.Д.

Вчитель географії

Спеціаліст вищої категорії , вчитель-методист

9.

Герман А.В.

Вчитель біології

Спеціаліст вищої категорії , вчитель-методист

10

Романюк В.М.

Вчитель фізики

Спеціаліст вищої категорії , старший вчитель

Час роботи авторської творчої майстерні «Креатив»

1 вересня 2019р.- 20 травня 2020 р.

План роботи авторської творчої майстерні «Креатив»

Глибоцької гімназії

«Дослідницька та експериментальна робота на уроках як засіб формування ключових компетентностей учня нової української школи »

Засідання

Тематика засідання

Дата

Хто

відповідає

Форма проведення засідання

Засідання

1

1. Вхідне діагностування (тестування) членів АТМ. Знайомство з нормативними документами, завданнями та планом роботи авторської творчої майстерні «Креатив»

2.Визначення часу роботи авторської творчої майстерні «Креатив»

3.Розробка алгоритму роботи АТМ

4. Продукт діяльності майстерні «Креатив» - кейс методичних розробок з теми. Обговорення деталей.

5. Визначення завдань членам АТМ для роботи між засіданнями .

6. Створення чату для спілкування членів АТМ

28.10

Вороніна Л.А.

Круглий стіл

Робота між засіданнями

Вивчення науково-педагогічної літератури з проблеми, яка досліджується (теоретичний аспект та досвід освоєння наявного досвіду),

консультації з науковцями з цієї проблеми, створення банку даних щодо методичного забезпечення теми

Члени

АТМ

Засідання 2

1.Презентація членами АТМ «Креатив» опрацьованої науково-педагогічної літератури з проблеми, яка

досліджується.

2.Обмін думками після консультацій з науковцями

3.Створення спільного банку даних щодо методичного забезпечення теми

30.01

Члени

АТМ

Практичне заняття

Робота між засіданнями

Розробка моделей, схем, рекомендацій, порад щодо практичного застосування дослідницької та експериментальної роботи на уроках .

Члени

АТМ

Засідання 3

1.Дослідницька та експериментальна робота на уроках біології

2. Дослідницька та експериментальна робота на уроках української мови , літератури , українознавства

3. Дослідницька та експериментальна робота на уроках географії

4. Дослідницька та експериментальна робота на уроках основ здоров’я

5. Дослідницька та експериментальна робота на уроках фізики

6. Дослідницька та експериментальна робота на уроках зарубіжної літератури

7. Дослідницька та експериментальна робота на уроках історії

8. Дослідницька та експериментальна робота на уроках в початкових класах

9. Дослідницька та експериментальна робота на уроках англійської мови

14.04

Герман А.В.

Коваль Ю.С.

Безверха В.Д.

Андрон Т.О.

Романюк В.М.

Вороніна Л.А.

Скибінська Л.С.

Остафійчук О.К.

Заяц В.П.

Воркшоп

Робота між засіданнями

Апробація рекомендацій, розроблених на основі теоретичних положень, їх корекція в процесі практичного застосування, створення власного досвіду із окресленої проблеми та його опис як на паперових, так і електронних носіях

Члени

АТМ

Засідання 4

1.Поширення набутого педагогічного досвіду з використання дослідницької та експериментальної роботи на уроках , його популяризація (виступи з повідомленнями на семінарах, конференціях, педагогічних читаннях, пропаганда в пресі, демонстрація створеного досвіду на практиці тощо)

2.Підготовка до видання кейса методичних розробок з теми «Дослідницька та експериментальна робота на уроках як засіб формування ключових компетентностей учня нової української школи »

19.05

Вороніна Л.А.

Вороніна Л.А.

Робота між засіданнями

Друк напрацювань членів АТМ «Креатив» в гімназійних виданнях.

Вороніна Л.А.

Кiлькiсть переглядiв: 45

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Листопад 2019 Наступна
ПВСЧПСН
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930