1-А

Класний керівник: Крайська Дарія Георгіївна

Виховання зростаючої особистості на основі загальнолюдських та національних цінностей

1-Б

Класний керівник: Гуцуляк Світлана Василівна

Шанобливе ставлення до родини, повага до народних традицій, звичаїв, національних цінностей українського народу.

2-А клас

Класний керівник: Алексєєва Валентина Петрівна

Розвиток пізнавальної активності учнів шляхом впровадження інноваційних технологій

2-Б клас

Класний керівник: Царик Марія Михайлівна

Використання особистісно зорієнтованих підходів в процесі виховання почуття національної гідності, колективізму та взаємодопомоги в учнів

2-В клас

Класний керівник: Коваль Ольга Юріївна

Впровадження інтерактивних технологій навчання

3-А клас

Класний керівник: Дмитрашко Ольга Іванівна

Духовні орієнтири в освіті для формування конкурентно-спроможної особистості шляхом впровадження інноваційних особистісно зорієнтованих технологій

3-Б клас

Класний керівник: Цуркан Інна Георгіївна

Використання особистісно зорієнтованих підходів в процесі виховання почуття національної гідності, колективізму та взаємодопомоги в учнів початкових класів.

3-В клас

Класний керівник: Шевченко Тетяна Василівна

Виховання здорової гармонійно розвиненої особистості з необхідними життєвими пріоритетами

4-А клас

Класний керівник: Челеняк Ірина Анатоліївна

Виховання здорової гармонійно розвиненої особистості з необхідними життєвими пріоритетами, цінностями, переконаннями, навичками сприятливими для здоров*я та успішного навчання та самореалізації

4-Б клас

Класний керівник: Тодорюк Світлана Іванівна

Духовні орієнтири в освіті для формування конкурентоспроможної особистості шляхом впровадження інноваційних виховних технологій

4-В клас

Класний керівник: Куржій Ірина Троянівна

Формування пізнавальної компетенції учнів з метою виховання конкурентоспроможної особистості


5-А клас

Класний керівник: Скибінська Людмила Сільвестрівна

Виховання високоосвідченої гармонійно розвиненої інформаційно свідомої особистості здатної до саморозвитку і самовдосконалення в умовах компетентнісного підходу.
5-Б клас

Класний керівник: Ткачук Тетяна Миронівна

Формування особистісних рис громадян української держави, розвиненої духовності, фізичної вдосконалості, морально-етичних якостей громадянина-патріота засобами інноваційних технологій

5-В клас

Класний керівник: Осіпова Альбіна Іллівна

Виховання морально-етичним норм та патріотизму за допомогою художніх творів, народних традицій та обрядів

6-А клас

Класний керівник: Андрон Тетяна Олексіївна

Позитивний вплив міжособистісної взаємодії школярів на соціалізацію особистості в суспільстві

6-Б клас

Класний керівник: Романюк Віктор Михайлович

Формування національно-патріотичного світогляду школярів засобами мистецтва

6-В клас

Класний керівник: Білоус Інна Миколаївна

Формування духовної та національної культури учнів


7-А клас

Класний керівник: Герман Антоніна Василівна

Виховання свідомого громадянина України шляхом збереження національних традицій.

7-Б клас

Класний керівник: Романюк Надія Петрівна

Виховання національної гідності та патріотизму за допомогою народних традицій

7-В клас

Класний керівник: Максимюк Людмила Іванівна

Згуртування учнівського колективу та соціалізація дітей в умовах сучасної освіти

8-А клас

Класний керівник: Шевчук Алла Михайлівна

Використання інноваційних технологій з метою співпраці батьків та дітей для мотивації підвищення успішності

8-Б клас

Класний керівник: Заяц Віра Петрівна

Використанння інноваційних технологій з метою виховання творчої, самостійної, креативної особистості.

8-В клас

Класний керівник: Трипадуш Дарина Михайлівна

Організація виховного процесу на основі вивчення й розвитку індивідуальних особливостей учнів

9-А клас

Класний керівник: Писарук Галина Петрівна

Виховання свідомого громадянина України, збереження національних традицій українців.

9-Б клас

Класний керівник: Чугуєва Наталія Василівна

Виховання учнів на основах християнської моралі як один із шляхів виховання всебічно розвинутої особистості школяра

9-В клас

Класний керівник: Безверха Віра Денисівна

Виховання в учнів відповідальності за доручену справу, розвивати екологічну культуру та екологічну свідомість

10-А клас

Класний керівник: Білоус Інна Василівна

Формування дитячого колективу як єдиного класного організму та виховання громадянина – патріота своєї країни

10-Б клас

Класний керівник: Коваль Юлія Степанівна

Виховання свідомого громадянина на засадах краєзнавства і культурної спадщини українського народу з використанням інноваційних технологій

11-А клас

Класний керівник: Білоус Надія Миколаївна

Виховання дисциплінованості, охайності, зібраності, інтересу до навчання шляхомособистісно зорієнтованого підходу

11-Б клас

Класний керівник: Янцаловська Олена Василівна

Виховання національної свідомості школярів через впровадження інноваційних форм і методів




Вимоги до письмового оформлення сценарію виховної справи

Текст сценарію має бути викладений без помилок. Вимоги до комп’ю­тер­ного набору: шрифт – Times New Roman, розмір шрифту – 14, інтервал – 1,5.

Текст, у якому йде мова про дії ведучих та учасників заходу, подається посередині рядка й виділяється курсивом (наприклад: Звучить лірична мелодія), крапка не ставиться. Зліва жирним шрифтом вказують дійових осіб (наприклад: Ведуча:), справа – текст їхніх слів. Текст сценарію має бути викладений за таким алгоритмом:

1. Вказати форму проведення виховної справи та її тему (наприклад: Новорічне свято „Найдорожчий скарб”).

2. Вказати адресність, тобто – для дітей якої вікової категорії призначена справа (наприклад: Для учнів 5-6 класів; Для молодших школярів; Для старшокласників).

3. Вказати мету проведення: навчальну чи пізнавальну, розвиваючу, виховну (наприклад: познайомити молодших підлітків з напрямами живопису, сприяти їхній пізнавальній активності, розвитку уваги, спостережливості, пам’яті, творчих здібностей, формуванню основ естетичної культури).

4. Вказати наочне оформлення, його зміст, кількість (наприклад: плакат „Книга – джерело знань”, табло „Рахуй до ста” (3 шт.), журнал „Барвінок” (3 примірники), портрети художників: вказати прізвища й ініціали, надувні кульки (15 штук), букети квітів, вишиті рушники тощо).

5. Музичне оформлення передбачає перелік музичних творів та зазначення їх авторів (наприклад: „Вальс квітів” П.І.Чайковського, „Пісня про рушник”: музика Г.Майбороди, слова А.Малишка).

6. Обладнання включає всі технічні та інші засоби, необхідні для проведення виховної справи (магнітофон, акустична система, мікрофон, телевізор, проектор, декорації, стелаж для виставки, мольберти, трибуна, музичні інструменти, вази для квітів тощо).

7. Окремо вказують різного роду реквізит та аксесуари для про­ведення ігор і конкурсів: склянки, ложки, мотузки, маски, пов’язки для очей, дрібні предмети, таці, нитки, клаптики тканини, пластмасові пляшки тощо; спортивний інвентар: м’ячі, кеглі, обручі, гімнастичні палки та ін.

8. Сценарій ходу виховної справи (свята, ігрової програми, турніру, усного журналу, години спілкування тощо) викладається детально в такій послідовності: вступ (визначається актуальність теми, мотиву­ється діяльність), основна частина (її зміст спрямований на реалізацію визначених педагогічних завдань, передбачає залучення учнів до різних видів діяльності), заключна частина (підведення підсумків, допомагає з’ясувати рівень розуміння й усвідомлення основних ідей справи). У ході сценарію слід виділити всі види роботи (розповідь, інтерв’ю, демонстрація, перегляд фрагментів фільму, гра, бесіда, прослуховування музичних творів) й детально їх описати. Якщо виконується пісня, вірш чи прозовий твір – слід подати їх повний текст. Якщо проводиться гра, потрібно вказати завдання її учасникам, правила та умови проведення. Якщо письмове оформлення є деталь­ним, то на початку викладу посередині робиться запис: „Хід свята (ігрової програми тощо)”, якщо подається розгорнутий план про­ведення виховної справи (наприклад, не можна наперед перед­бачити, які потрібно буде вводити коментарі в ході інтелектуальної гри, екскурсії чи вікторини), то слід записати: „План проведення інте­лек­туальної гри”. Не детальний план проведення будь-якої справи педагогом записується за умови, якщо він вільно володіє матеріалом і немає потреби у детальному викладі. Подаючи досвід виховної роботи на обласну педагогічну виставку, науково-методичну раду, обласні та всеукраїнські конкурси, слід подавати розгорнуті сценарії всіх виховних справ.

9. На титульній сторінці обов’язково потрібно вказати форму проведення виховної справи, її тему, прізвище, ім’я та по батькові автора, його посаду та місце роботи, район.

10. Якщо сценарій є авторською, оригінальною розробкою (у ній немає чужих текстів), то на титульному аркуші вказують: „Автор сценарію: прізвище, ім’я, по батькові”, списку літератури не подають. Якщо сценарій має компілятивний (з різних готових матеріалів компо­ну­вався необхідний) або комбінований (є доробки автора та вико­риста­ний матеріал інших авторів) характер, слід писати „Сценарій під­готував (підготувала): прізвище, ім’я, по батькові”. Якщо над сце­на­рієм працювала творча група, то слід назвати прізвища, імена та по батькові всіх авторів. За умови використання компілятивного та ком­бі­нованого методів роботи над сценарієм, після викладу його змісту обов’язково потрібно подати перелік використаної літератури, щоб уникнути плагіату. Описуючи перелік використаної літератури, необхідно вказати сторінки, матеріал з яких є складовою сценарію. Наприклад: Батицький М.В. Музична мозаїка: Музично-дидактичні ігри. – К.: Музична Україна, 1990. – С. 45.

11. Перелік літератури подають згідно вимог. Наприклад:

· Батицький М.В. Музична мозаїка: Музично-дидактичні ігри. – К.: Музична Україна, 1990. – 80 с.

· Передній Г., Карпенко Т. У світі звуків і слів: Цікаві завдання з фонетики, лексикології і словотвору. – К.: Богдана, 1998. – 399 с.

Кiлькiсть переглядiв: 1052

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Грудень 2019 Наступна
ПВСЧПСН
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031