Самоврядування

– це: метод організації дитячого колективу, який забезпечує формування відносин відповідальної залежності в колективі та організаторських рис окремої особистості;

– складова частина системи педагогічних закладів, оскільки воно вирішує специфічні завдання у створенні єдиного колективу дорослих і дітей;

– наслідок педагогічного управління дітьми з боку дорослих;

– принцип організації життя дитячого колективу;

– діяльність, яка здійснюється самими дітьми, включаючи постановку мети, її розробку та спрямована на вдосконалення колективу і кожної особистості зокрема.

Метою роботи учнівського самоврядування є:

- згуртування учнівської молоді на корисні, добрі справи;

- виховувати в дітях кращі риси громадянина України;

- формувати успішну особистість;

- захищати права, інтереси учнів, робити життя насиченим і цікавим.

Основні принципи організації учнівського самоврядування

- Школа – для дитини, а не дитина – для школи.

- Особистість виникає в ранньому дитинстві, а дитина в школі –повноцінна особистість.

- Особистість дитини – суб‘єкт у педагогічному процесі.

- Успішна особистість – мета освітньо-виховної системи.

- Кожна дитина талановита.

- Кожна дитина має право на помилки.

- Кожна дитина має право на вільний творчий пошук.

Реалізація постійно діючих проектів учнівського самоврядування

«Суцвіття добрих справ»

через модель Громадсько Активної Школи

Назва проекту

Актуальність

1

«Самоврядування через громадську активну школу»

Шкільна культура ГАШ полягає в тому, аби запалити в учнів бажання бути інноваційними, творчими та активними. Кожен клас працює над одним соціальним проектом, залучаючи до його реалізації учнів школи, батьків, педагогів, громадські організації. Таким чином учні вчаться визначати проблему, шукати шляхи її реалізації, формулювати і відстоювати свою точку зору, працювати в команді, досягати мети.

2

«Дитяча громадська приймальня»

Надати допомогу дітям та учнівській молоді у захисті їх прав та інтересів, а також у вирішенні проблемних ситуацій.

3

"Знаємо та реалізуємо свої права "

Необхідність проблеми правового виховання школярів на сучасному етапі, крім цього, зумовлена наступними основними факторами: по-перше, однією із сторін всебічного розвитку особистості є наявність у неї високої культури поведінки, адже не можна вважати фізично здорову людину культурною, коли вона, маючи ґрунтовні знання, добре працюючи або навчаючись, порушує норми моралі чи законів; по-друге, в Україні спостерігається тенденція зростання дитячої злочинності. Тому здійснення право виховної роботи з учнями є доцільним з перших днів перебування їх у школі.

4

"Ми за щасливе дитинство та відповідальне батьківство"

Допомогти підліткам уникнути необізнаності, безвідповідальності, помилок у спробі раннього статевого життя, ціною безтурботного щасливого дитинства.

5

«Активні громадяни»

Полягає у сприянні соціальним змінам і забезпеченні сталого розвитку шляхом створення і розбудови мережі молодих лідерів, надання їм знань і навичок, що сприятимуть побудові відносин між людьми на засадах рівності та рівних можливостей, поваги до різноманіття, вміння вести безконфліктний діалог.

6

Шкільна рубрика газети "Шкільний світ" відео - репортаж на сайті школи

Основною метою проекту є забезпечення права дитини на вільне висловлювання шляхом створення шкільної газети рубрики відео репортаж, що висвітлюється на шкільному сайті; проведення прес - центру для юних журналістів та їх навчання; сприяння формуванню і розвитку творчих здібностей дітей та підлітків навчального закладу.

7

«Стоп булінгу в школі»

Актуальність вивчення цього явища у наш час обумовлюється тим, що по-перше, збільшується кількість фіксованих випадків даного явища. Ситуація булінгу призводить до низки педагогічних (шкільна дезадаптація, академічна неуспішність), психологічних (психологічні розлади, закріплення в свідомості негативних уявлень про себе, зниження самооцінки, порушення соціалізації, соціальна дезадаптація), медичних (травматизація) наслідків.

8

«TEENAGER ASSISSTENT» Волонтерський руху

Маючи бажання добровільно допомагати, брати участь в усіх акціях і заходах, ми вирішили створити свій волонтерський шкільний загін. Цей загін є складовою нашого органу учнівського самоврядування. Волонтерська діяльність впливає не тільки на свідомість, але і на відповідну норму поведінки, формує переконаність у необхідності відкрити душу на зустріч тим, хто потребує допомоги, теплого слова, співчуття, розуміння.

9

«Три кроки до толерантності»

Розвивати навички терпимого ставлення до інших людей, націй, культур. Розвивати в дітях творчу, пізнавальну та пошукову діяльність. Формувати вміння обґрунтовувати важливість шанобливого ставлення до інших як передумову успішного спілкування; Формувати вміння узагальнювати і доводити, оцінювати власну поведінку з позиції толерантності;

10

«Героїко-патріотичне виховання у системі національного виховання дітей та учнівської молоді»

Набуття соціального досвіду, готовності до виконання громадянських та конституційних обов’язків, формування особистісних рис громадянина Української держави, моральної, правової, трудової художньо – естетичної культури.

Кiлькiсть переглядiв: 59

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Листопад 2019 Наступна
ПВСЧПСН
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930